just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under augusti 2012

Av Michaela Larsson - 27 augusti 2012 07:46

Som vi längtat eller hur... Haha xD
Ett helt år kvar sen är det studenten.. Men först måste man klara hela året..
Träningarna har också kommit igång och min rygg är kaoz och min fot är cp :(
Jag har bytt till en annan grupp xD så det var väl ett jävligt bra sätt att starta terminen med... Att typ hela kroppen lägger av.. :(

Nä nu måste jag sluta xD ska åka till skolan om en kvart xD
Peace out :) <3

Av Michaela Larsson - 14 augusti 2012 21:53

Faaan... Om en vecka har min bror lämnat Stockholm :( i fem år :(
Jag vet att jag borde vara glad för hans skull men det är jag också men jag vill inte att han ska flytta och lämna mig kvar här :( jag har levt med honom i sjutton år och 260 dagar och jag älskar honom av hela mitt hjärta <3 han är min bror som jag alltid haft rummet intill och som alltid funnits för mig! Vi har bråkat en hel del.. Men vi har aldrig varit arga på varandra flera dagar i rad..!
Vi hör ihop och nu känner jag mig så tom och ensam :(
Jag kan inte undvika att gråta när jag tänker på att han snart lämnar mig i Stockholm och hans rum blir ledigt bredvid mitt :(
Igår grät jag mig själv till sömns och nu gråter jag igen :(

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta och det kommer inte bli det samma när du inte är hem :(

Saknar dig redan <3

Av Michaela Larsson - 3 augusti 2012 20:44

I förrgår va jag på dejt med en kille som jag ännu inte lyckas tagit reda på vad jag känner för... Nu har jag sagt att vill bli vän först innan jag funderar på vad jag känner för honom... Men för min barndomskompis får han inte snacka med min bästis... Va fan är det för krav... Det sabbar en aning om hur jag känner...

Så igår för att slippa undan från alla tankar om allt jobbigt, gick jag ut i skogen helt ensam! Det va så skönt gick runt i ungefär en timme! Satt ner i mindre än fem minuter på ett ställe som var speciellt när jag var liten! När jag gick i förskolan och lågstadiet brukade vi gå till det stället och fiska grodyngel, det var så underbart och sitta och tänka på det och endast det, sen gick jag fort som fan runt i skogen, på små stigar upp och ner... Bilden är tagen på det stället där jag var när kag var mindre :)

Nu är det jobb igen då, jobba i torsdags och idag efter att ha varit ledig i en vecka ;) men ska jobba nu i helgen, måndag fredag och nästa helg... Känner mig som en barnunge när jag måste gå och lägga mig klockan 22 xD

Av Michaela Larsson - 1 augusti 2012 08:58

Herregud idag är det onsdag den första augusti och jag ska på dejt med en kille som är hur snäll som helst!! Jag är hur nervös som helst, vet liksom inte varför jag är så nervös, vi har ju liksom smsat i en vecka..<3
Känns lite konstigt dock att min barndomskompis ska med, det är även killens före detta klasskompis <3 men han behövs verkligen, han får se till så jag kommer hela vägen till dejten xD <3

Peace out alla !! <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards