just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under maj 2013

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefan vad jag ska skriva, och jag kommer inte igång heller på den :/ 

Den andra uppsatsen ska in den 20 maj, så det är ett tag kvar, vet exakt vad jag ska ha med (nästan iaf)


Utöver de två uppsatserna så missade jag mitt historia prov i måndags, plus att mitt biologiprov i torsdags gick åt pipsvängen... Sen har jag massa annat att göra.. 


Aja nu ska jag strax äta middag, sen plugga lite till och sen så hoppas jag på att min underbara pojkvän ska komma hem till mig ikväll   Jag älskar honom så  

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så sjukt mycket och det finns ingen annan som gör mig så glad som du gör mig. 


Du är så obeskrivligt fin och snäll, du finns för mig i alla situationer. Du är ingen hårding, utan du har känslor och det älskar jag <3 Jag vill inte ha någon annan än dig, och det måste du inse, även om det är svårt att sluta tänka för mycket, men vi måste försöka. Jag vill att du ska vara lycklig, därför försöker jag alltid få dig på bättre humör, men ibland klantar jag till mig, dock är det mänskligt, men jag ångrar alltid en sak, det som jag fått av min mor, att slå dig när jag blir irriterad eller du säger något jag inte tycker är snällt sagt, men jag slår inte hårt, jag är ju klen som fan xD 


Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill att du ska ha det bra, jag vill att du ska vara lycklig och jag vill att du ska vara glad när du är med mig, jag vill också att d ska vara glad varje gång vi smsar eller pratar i telefon. Du betyder så sjukt mycket för mig, och du finns i mitt hjärta och där kommer du få stanna hela livet  

Ovido - Quiz & Flashcards