just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under november 2011

Av Michaela Larsson - 30 november 2011 22:00

Gårdagen var den bästa kvällen/dagen i mitt liv :) Att få se Melissa Horn spela på Cirkus va såå ortoligt grymt bra :) <3 Var där med Lina igår :) Och det var helt underbart <3


Jag har bara kunnat drömma om hur bra hon är :) Vet att hon låter helt fantastiskt på CD.n Men i live så sjöng hon helt gudomligt! Jag bara älskar henne <3 Att få höra bakgrunden till några / ganska många låtar gjorde att man blev ett med henne :) <3 Jag rös under en av hennes framträdanden! Kommer inte ihåg vilken låt det var, men det gör inget! För älskar absoult alla låtar :) Hon va sååå bra :D <3


När konserten var klar bestämde jag mig för att köpa en t-shirt och en tygkasse! :D Hennes TURNÉ tröja :) HIHI den har jag :D Underbart :)


Igår var den dag på länge, jag har kunnat slappna av! Jag slutade tänka på allt! Det va sköönt! :D


Men idag var det tillbaks till skolans skiiit....Fysik prov hade jag idag...det gick åt helvete...Matematik provet i fredags gick också åt skogen! Så nu måste jag ta tag i det här! Blir att fråga min lärare hela tiden, och mejla, för han hjälper en gärna via mejl! Men han måste bli bättre på att hjälpa på lektionerna!


Nu är det enda jag kan tänka på....honom! Det går inte att släppa ut honom från huvudet..han är fastnaglad innanför mina ögonlock! Och varje syn av honom är fantastisk! <3 Kan inte sluta tänka på honom <3 Jag vill chatta med dig och sen kan jag vara pinsam och hälsa på honom i skolan! Men vill jag riskera att han tycker att jag är dum i huvudet? Eller tycker han att det är bra att jag i så fall skulle hälsa? ÅÅh vafan vet jag...jo ingenting...


Tillbaka till mitt äckliga ensamma liv!

Ibland är det bra (SOM IGÅR) ibland är det mindre bra! Så aa..


PEACE OUT!  <3

Av Michaela Larsson - 29 november 2011 07:05

Oj har glömt bort att blogga xD i söndags så fyllde jag år och jag var då upptagen hela dagen! Började med att jag gick upp kl sju och gick hemifrån kvart över åtta..Hade träning nio :) i en grym gymnastik hall, så därför gick jag upp tidigt på min födelsedag :) <3 Jag skulle aldrig missa en sån chans, med tanke på att vi tränar i en hall som är värdelös jämfört med den! Sen efter träningen kom min moster och morfar, sen innan de åkte kom min kompis, Jossan! För hon skulle hjälpa till med att fixa inför min festmiddag jag hade! Sen kom jag inte i sängs förän tolv! Igår var en vanlig skoldag, gick till skolan, vi hade inte så mkt att göra! Men fick fråga angående fysiken iaf, med tanke på att jag har fysik prov imorgon hoppade jag över träningen igår kväll, dansen alltså... Idag, är det tisdag, jag börjar tidigt så jag är redan på väg till skolan! Börjar åtta, men slutar ett så :) Efter plugget blir det att plugga fysik som fan, för sen ikväll kl 19.30 ska jag och Lina titta på Melissa Horn på Cirkus :) ååh vad jag har längtat :) <3 PEACE OUT :D

Av Michaela Larsson - 26 november 2011 12:58

  Assså som det ser ut nu kan man tro att det är i början av september... Känns verkligen inte som om jag fyller år imorgon, fast jag gör det... <3


Morgondagen bjuder på mycket kan man minst sagt säga! Kl 09:00 - 12:00 har jag träning i Enskedehallen (för engångs skull) känns underbart :D Dock måste jag dra därifrån typ en halvtimme innan för kl 12:00 kommer min ena moster och min morfar och firar mig :D Längtar tills att få träffa dom :D <3 Sen runt kl 15 någongång kommer Jossan för då ska vi först locka hennes hår :D Eller aa jag ska göra det xD Sen kl 17:00 kommer mina kompisar, för ska ha "fest"middag imorgon kväll :D Ser fram emot det! Så imorgon hinner jag inte plugga vilket betyder att jag har idag på mig xD <3 Det enda stora jag har att plugga nu är fysik...har fysikprov på onsdag, å det e kaaaaoz...

Har även några små uppgifter så nu ska jag snart sätta igång med det xD


Imorgon vill jag bara en sak...å det är att du grattar mig, det skulle betyda så mycket om han gjorde det, och om han skriver en smaily blir jag hur glad som helst :D <3 Asså jag kan inte sluta tänka på dig! Och inte heller från förra lördagen då jag såg dig hoppa trampolin och du tog av dig tröjan efter ett hopp xD Asssssså sååå snyyyyggt <3 Jag höll på att dööö <3


PEACE OUT EVERYBODY <3        

Av Michaela Larsson - 25 november 2011 23:30

Fredag idag och jag såg dig första gången på tre veckor i skolan...såg dig förra lördagen å då var du hot.hot.hot <3 snyggare får man ju leta efter! Såg dig i trappen vid mina skåp och om jag inte varit mitt uppe i att prata med Åsa så skulle jag ha hälsat! Du va snygg idag, vilket du alltid är <3 Jag måste våga snacka med dig <3 Nu ska jag sova! Skriver mer imorgon då jag är inne på datorn och inte mobilen xD PEACE OUT AND GOOD NIGHT! <3

Av Michaela Larsson - 24 november 2011 22:30

Jag älskar att träna! Dagens träning gick så jävla bra asså :) underbart :) finns inget bättre än en träning son går underbart bra :) <3 Jag längtar till söndag, och inte för att jag fyller år utan för att få träna i enskedehallen på morgonen xD det gäller att ta chansen att träna där när vi får :) <3 Älskvärt :) Neeeeeeweeeej panik...matte prov imorgon, men nu ska jag sova! Och plugga imorgon bitti så får vi se hur det går, jag vet att jag är expert på att göra slavfel, så det ska jag kontrollera! PEACE OUT AND GOOD NIGHT <3

Av Michaela Larsson - 23 november 2011 21:15

Asså shiit blev as glad i går när min kompis sa massa om fredag då hon kanske ska iväg med honom å massa andra! Å hon tycker jag ska följa med <3 Men tänk om det blir fett pinsamt, eller om han tycker jag är ful och irriterande "/ Jag bet inte, jag vill inte riskera att inte bli omtyckt, för jag gillar honom skit mkt, fast jag inte ens känner honom..Ni alla måste tycka att jag är helt cp i huvudet.. Men jag är ärlig med mina känslor bara :) <3 Jag tycker man ska vara det! <3PEACE OUT! Jag tittar på Grey's Anatomy <3

Av Michaela Larsson - 22 november 2011 22:20

Assså var het jävla inställd på att säga hej till killen idag i skolan, för han har skåp typ där jag har franska, så han brukar alltid stå där, men det gjorde han inte idag :( Men åå jag som va så peppad :D


Å så idag på träningen fråga min fina älskade kompis om jag vill hänga med på fredag på en sak, som han kanske oxå ska på ;) och det vet vi tack vare min kompis kompis :) Yiiiippi :)

Jag vill bara se honom, och känna mig levande, känner att jag saknar något inom mig de dagar jag inte ser honom xD låter skit konstigt då jag inte ens känner snubben...Men jag har fått den känslan av att han är super duper trevlig och så :) Å så ser han ju luuuugnt sjuuuuukt snyygg ut :) Snygga muskler så in i helvete <3 Jag hoppas på att se honom imorgon :) Har för mig att jag brukar se honom på onsdagar :) Men känns pantat att säga hej, om han inte tittar åt mitt håll ^-^


På söndag blir det full rulle hela dagen xD Min födelsedag, vilket jag inte nämnt här någon gång förens nu xD känner mig ganska stolt :) Men det är bara för att det känns som om jag inte ska fylla år förens om länge...jag mena vintern har liksom egentligen inte ens visat sig xD På söndag ska jag först ha fika och så med min släkt och sen på kvällen blir det "fest"middag med vänner från olika ställen ur mitt liv :) :D <3 Jag hoppas det blir göööött :)


Hade träning idag :) fyfan va skönt :) Körde några bra rondat flickis, på luftgolvet :) stolt för brukar inte våga köra uppepå :) Men nu jävlar är jag inne i ett stimm :) Så jävla gooood känsla asså :D <3


Nu ska jag ta och duscha och sen blir det teve tills jag somnar xD Vilket jag nog gör fort efter att jag duschat xD


PEACE OUT EVERYONE :) <3  

Av Michaela Larsson - 21 november 2011 17:00

Jag smälter tusen gånger om när jag ser dig <3 Har fortfarande bilden av dig i mitt huvud, från i lördags :D Jag vill våga säga hej till dig! Kanske ska satsa på imorgon! Jag vet att du har skåp där jag har franska, och att du nästan alltid brukar stå där <3 Bara du kan stå vänd mot mig så skulle jag kunna säga hej! Jag vill våga satsa snart! Min bästa kompis har ju skaffat kille ;) min gamla klasskompis ;)


Frågan är bara; kommer du säga hej tillbaks eller kommer du bara titta på mig som om jag vore en idiot??? Asså faaaan, önskar att jag har självförtroendet att bara gå fram till honom och säga hej! Men jag vågar typ inte.. Tröttsamt ibland att det är så...

Jag vil träffa dig och bara sitta och prata! Undrar om du ens har tänkt på mig någon gång...ens lagt märke till mig..!


Dansträning idag, imorgon träning och på torsdag me :D Å sen nästa tisdag såå är det MELISSA HORN in the house :D Fyfaaaaaan va gööött det ska bli :) LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR <3


Snart ska jag äta middag tror jag...fast ska titta lite på teve till ;) <3

åå tänka lite på honom..!


PEACE OUT <3

Ovido - Quiz & Flashcards