just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under januari 2013

Av Michaela Larsson - 4 januari 2013 17:35

Jag är så trött på mig själv, jag orkar inte med mig själv. Så hur kan jag tro att min pojkvän ska vara här vid min sida om jag beter mig som ett svin. För det är vad jag är, ett SVIN. 


Som min mamma säger, utan honom skulle du absolut va singel, för ingen annan står ut med dig. Och ja, det svider, men det stämmer som fan! 


Jag är besviken på mig, jag är så trött och förbannad på mig själv, jag hatar den jag är, jag är bara ett stort svin, jag är dum i huvudet, jag är lat och en dålig planerare när det kommer till skolan.. Så hur ska jag kunna tycka om mig själv? 

Dessutom ser jag fan inte bra ut, jag kan inte tro på min pojkvän när han säger bra saker om mitt utseende, för jag är så inborrad i mina tankar om att jag är ful med mera. 


Jag är så förbannad, jag orkar inte skolan, jag trodde allt va bra. 


Om en blick kan tala för sig själv, så måste min pojkvän egentligen vara så besviken på mig så att det inte ens finns något tydligare. 

Ovido - Quiz & Flashcards