just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under mars 2012

Av Michaela Larsson - 31 mars 2012 23:18

Laddar! Det kommer bli en hård vecka, men sen är det lov, jag har typ fem stora grejer plus några små läxor denna vecka som kommer...


Imorgon är det söndag (hehehe no really xD ) jag jobbar från 8.30 - 12.30 :D det är lite cash iaf :D Sen är det bara hem och plugga matte, vilket typ är det jag har kvar, det andra är jag klar med, bara att jag behöver öva på mitt tal xD


Men sen imorgon så har jag ju också träning 17.00 - 19.00 xD dans :D Kommer bli en stressig dag imorgon, men måste verkligen ta och pallra mig till träningen imorgon xD Då en annan tränare ska vara med, som sägs vara jätte duktig när det kommer till fristående :D hoppas hon är bra, kanske är det så att jag kan ha haft henne som tränare förr, men det kommer jag inte ihåg nu xD


Om en vecka så är jag nere i Spanien :D Ska bli så skönt att komma ifrån skolan och Sverige ett tag, att komma bort från alla problem xD Måste börja packa snart xD Jag gillar att vara ute i god tid :D


Mhmm, jag vill typ träffa dig innan jag åker till Spanien, men när jag kommer hem från Spanien kommer jag vara brunare och jag kanske är på bättre humör då xD <3

Men jag vill fan träffa dig nu xD <3


PeAcE OuT alla glada och härliga personer, så ska jag ta och borsta tänderna och gå och lägga mig, jag ska upp kl 7 xD <3

Tänkte bjuda på en bild på mig själv :D <3

 

Av Michaela Larsson - 30 mars 2012 20:01

Nu ska jag titta på Let's Dance :D har lääängtat :D jaja, en fredag kväll framför TV.n är ju standard XD hehe tråkigt nog är det lite sant..


PeAcE OuT! Let's Dance nu kommer jag <3

Av Michaela Larsson - 30 mars 2012 07:42

Blandade känslor ligger i potten denna fredag... Det som är bra är att vi bara har fem skoldagar kvar sen är det påsklov :) om exakt en vecka har vi påsklov :) och då om en vecka och en dag åker jag till Spanien :) <3 Ska bli as Nice :) för på flyget då kan jag läsa min bok :) Den dåliga känslan är att min bror klankar ner på mig... Han säger att jag är dum i huvudet och då inte bara rent inte intelligensen...utan allt "/ Det sårar när han säger så, visst vi säger olika saker till varandra, vi säger oftast samma sak, men att säga att jagr dum i huvudet för honom inte framåt på något sätt... PeAcE OuT :) jag längtar till på torsdag :) <3

Av Michaela Larsson - 29 mars 2012 23:08

Idag fyllde min kompis år, och jag önskar att hon har fått haft en as grym födelsedag :) 18år, det är stort :) <3 hoppas hon haft en grym tid med sin pojkvän oxå, dom firar 4 månader idag :) Dubbel grattis till dig gumman :) <3 älskar dig av hela mitt hjärta :) <3 puss

Av Michaela Larsson - 28 mars 2012 22:35

Asså jag längtar till påsklovet som faan nu! Det kommer bli gött att komma bort från skolan och allt hemma <3

 

Denna bild får mig att få värsta summer feelings :D <3 Jag vill ha sommar nu.nu.nu.nuu xD <3

Malaga på lördag nästa vecka :D


<3 PeAcE OuT, nu ska jag fixa det sista på min kompis födelsedags present, min lilla älskling fyller 18år imorgon :D <3 Var nästan korkad nog att lägga ut en bild på hennes present, men är icke säker på om hon känner till denna blogg ;) <3


Byebye :D  <3

Av Michaela Larsson - 27 mars 2012 21:47

Du är underbar och jag vill träffa dig nu.nu.nu.nu.nu.nu.nu.nu <3<3


 

Hahahahaaa bumbibjörnarna asså, barndomsminnen kom tillbaks på en gång när jag hörde sången :D <3 Asså han är ju bara för söt :D Blir så jävla glad av denna bild :D


Nu ska jag duscha, sen blir det BigBrother <3<3

Av Michaela Larsson - 27 mars 2012 21:14

  Jag är bara dödstrött hela tiden, men fyfan va skönt jag sover :D <3 Skolan slutar om snart 1 och en halv vecka :D Ska bli as nice med lov!


Innan påsklovet ska jag dock bocka av; svenska pm in idag (klart), engelska nationella talking på måndag, svenskaB nationella tal på måndag, idrottslektion på tisdag (jag och Åsa som håller i den) och sen på torsdag ska ett grupparbete in inom Biologi..evolution...

Sen även på torsdag får vi påsklov :D <3


PeAcE OuT, nu ska jag vara töntig och titta på bumibjörnarna :D <3

Av Michaela Larsson - 26 mars 2012 19:58

 

Jag skulle verkligen behöva lyda mina råd... att stå för den man är, är det viktigaste som finns!

'Hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är', man ska vara sig själv och stå för det! Det gör jag men inte fan respekterar jag mig... inte nu i alla fall, är bara besviken på mig själv :/

'People will hate you, rate you, shake you, and break you; how strong you stand is what MAKES you!'


"To be strong is to fall to the bottom but rise up and just live your life"


Jag gillar oftast mig själv, men ibland så... Man måste inse vem man är! Jag försöker hitta mig själv, och jag uppskattar verkligen dig! Du är helt otrolig <3


Nu har jag mina andra problem att ta tag i, som att få den där jävla svenskan att fungera... Det funkar liksom inte... PM för talet ska in imorgon och jag skriver om att 'vi är curlade'.


PeAcE OuT <3

Ovido - Quiz & Flashcards