just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Michaela Larsson - 23 mars 2012 19:47

Allt går så segt... Helt sjukt..! Idag fick vi tillbaka våra Matematik D prov "/ Fick ett poäng ifrån VG, men snackade med min lärare om att mina uträkningar var helt rätt, men jag hade missat en parentes, därför kom jag 2,4 grader ifrån rätt svar... Men han gav mig ett till VG poäng vilket gjorde att jag fick 10/5 :D För VG skulle man ha 9/5 xD Det kändes bra att få VG på det, men skulle ha velat få ett bättre resultat...


Men nu är mitt nästa oros moment Fysik och Kemi B plus den här jävla svenska B nationella talet...

Skiiiiit, pallar inte mer....inte för tillfället, fast så har jag känt sen efter jullovet... Jag hoppas bara på att jag klarar alla kurser på VG-nivå... Annars vet jag inte vad jag gör...


Nu i helgen ska jag sooooova länge :D Har inte fått gjort det de två senaste helgerna, för förra helgen jobbade jag båda dagarna och helgen innan dess jobbade jag på lördagen och var i Katrineholm på dagsläger, gymnastik :D Var borta hela dagen..!


Fredag kväll och jag är fortfarande singel, vafan väntar alla på??? ;)

Hehehe ne men jag vet nog vad jag vill! Det är och träffa dig! Det måste vi göra snart :D Kraam


PeAcE OuT :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards