just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Michaela Larsson - 6 mars 2012 16:57

 

Jag längar verkligen till att ligga i solen och bara steka och ha det hur nice som helst :D


PeAcE OuT, nu ska jag titta på Grey's anatomy sen blir det att åka iväg till träningen kl 18.05 :D <3 Innan det ska jag bara plugga lite till + att jag ska äta :D <3  

Av Michaela Larsson - 6 mars 2012 14:19

Under påsklovet hade jag inte datorn igång en enda dag...Hade dock facebook i mobilen och lyckades bara hinna med att göra ett blogg inlägg under lovet, fy på mig, menmen xD

Jag njöt av det finfina vädret uppe i Sälen :D Det var sol och blå himmel flertal av de dagar jag var där, jag var där uppe från den 25 februari till den 4 mars :D Jag åkte dock bara skidor en enda dag, men den dagen var den finaste så fick mycket sol på mig och det va 7 plusgrader uppe på toppen och nere vid liftarna var det upp emot 9 grader :D As nice, men det fina vädret gjorde att jag dock inte använde mina skidglasögon, för att då skulle jag se ut som en tvättbjörn xD Använde dem typ tre åk, sen resten av tiden åkte jag utan dem xD Jag åkte skidor hela dagen, om man nu räknar bort lunchen xD


Det va skit skönt att ha lov :D Jag behövde det skit mycket, nu har jag lite mer energi till pluggandet än innan lovet, nu gäller det bara att bita i, men bara i ungefär 5 veckor sen är det påsklov, och då ska jag till MALAGA :D Så skönt, så jag ska träna magen av mig xD hahahah* och förmodligen hinner jag titta förbi en gång på solariumet, för att få en grundbränna :S Jag vill bli brun och det nu!


Puffar på facebook, vad ska man säga om det? Grejen att man kan puffa folk man inte känner, känns konstigt, men vad gör man då när man får en puff av en person som man endast har en gemensam vän med? Jag körde på "vrf haru puffat mig?" Hahahahahaa ;) och han svara att han såg det som att om han puffa mig så gav han ut en komplimang :) *fett sött* Jag blev glad och han verkar hur nice som helst :D

Sen sa han att jag var väldigt vacker xD Efter att han puffat mig har vi skrivit lite varje dag på facebook, han verkar verkligen as nice, och kan inte säga att han är ful xD Han ser ut som de flesta :D

Där fick ni någonting att bita i!


PeAcE OuT <3 (nu måste jag plugga :S)

Enjoy reading :D

Ovido - Quiz & Flashcards