just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Michaela Larsson - 15 mars 2012 19:44

 

Längtar till SOMMAREN xD Fast nöjer mig med en vecka i spanien först, på påsklovet xD Ska bli as nice, men först innan jag får njuta måste jag avklara några jobbiga blodsugande veckor i skolan, av plugg och prov hit och dit... Jag ska även hinna med och träna och sånt xD Ska hinna sola solarium innan jag drar ner till Malaga på påsklovet :D <3


Du är så förbannat snäll och glad och trevlig, jag har aldrig i hela mitt liv varit så sugen på att träffa någon som jag är nu! Det står högst upp på min önskelista, men just nu får jag nöja mig med att bara chatta med dig, och det funkar för tillfället xD


Vad jag än försöker med i skolan, känns det inte som om jag lyckas...


Btw, någon som har någon idé om vilket ämne jag ska snacka om på NP talet? Vårt tema i år är; trender, förändring och utveckling...

Hatar det temat och vet verkligen inte vad jag vill snacka om...Det är ett problem...

Nu ska jag plugga lite och titta på tv!


Innan jag drar måste jag bara lätta mitt hjärta om att jag var på anställningsintervju igår :D Det verkade gå bra, jag ska ringa efter påsklovet och så bokar vi in en helg som jag ska komma in och jobba :D NICE with CAASH FLOOOOW! typ xD sen iaf xD Men i helgen ska jag också jobba xD för samma hotelkedja, men ett annat hotel än där jag var på anställningsintervju xD Wihooo xD (Ska även bort till några kompisar + att jag måååååååste verkligen plugga i helgen)

Hope you enjoy reading this :D <3 see you later alligator xD

Ovido - Quiz & Flashcards