just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Michaela Larsson - 24 mars 2012 23:09

 

Melissa Horn är den skönaste och bästa artisten som finns, jag älskar henne av hela mitt hjärta :D <3 She is just amazing, om ni inte lyssnat på henne, gör det! Hon sjunger jättebra! Hennes låtar betyder mycket, texterna är berörande :D <3 


Glöm inte att vrida fram klockan imorgon xD Vi förlorar en timme xD Men nu blir det ljusare tider :D <3


Love // Michaela

Av Michaela Larsson - 24 mars 2012 21:52

This is just amazing! It's super funny :D I would like to be such good friend with some of them in Croatia, so we can visit eachother during the summer, this "programme" can help me with my English so that is just amazing to :D


With the new friends I going to get to know, I can be myself to 100% :D It's nice as hell :D xD


Now I really need to study...If I have that energy :D We will see xD But i Really should xD But it is more fun to sit by the computer and facebook and by the TV xD


Hope you have enjoyed to read this, I think that the Croatian collaboration is going to be really funny :D


PeAcE OuT :D <3

Av Michaela Larsson - 24 mars 2012 15:55

Jaha idag ska jag se till att nästan vara klar med mitt svenska tal... Men vet inte hur jag ska få det och funka... :/

Inatt kl 00:00 vrider man fram klockan en timme, vilket innebär att vi förlorar en timme på söndag, dagen blir kortare, och det kommer kännas som om den är jääätte kort... satan i gatan...

Har träning kl 17.00-19.00 xD Vi får se hur min fot pallar det.. :/


Nu ska jag skriva lite på mitt tal xD  

That is what makes you beautiful <3


PeAcE OuT <3

Ovido - Quiz & Flashcards