just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Hejsan svejsan alla där ute xD

Av Michaela Larsson - 24 oktober 2012 07:39

Denna vecka har jag praktik med en klasskompis på Huddinge sjukhus xD det är långtråkigt som fan kan jag säga asså :(
Igår dock hade jag motivation att ta mig igenom hela dan, jag träffa nämligen min pojkvän efter det :D jag ska träffa honom idag också :) men igår hade jag inte sett honom på typ lite mer än 72 timmar xD kaooos xD

Hasta la vista xD jag ska äta frukost :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards