just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Michaela Larsson - 13 november 2011 23:24

Åååh jag är så jävla stolt över er alla <3 och mig! XD Visst vi vann inte, och om vi ska var pettiga så kom vi inte ens bra till...för vi kom sist... Men vi vann något viktigare :) våra framgångar är helt otroliga <3 nu är det bara fortsätta utvecklas på samma härliga sätt som under den senaste tiden, så kan säkert alla snart rondat flickis och handvolt frivolt! Nu är det dags för mig att ta revansh och komma upp i min förra grupp, för just nu känner jag ett sånt extremt starkt band till gymnastiken :) Jag vill lyckas :) så nu jävlar ska jag ta tjuren vid hornen och satsa :) jag känner att jag litar mer på mig själv nu inom gymnastiken! Jag vill upp på den nivån jag va på! Men nu är fokuset på att satsa så att det ryker och praktisera på Sös hela veckan :) Göött :) PEACE OUT <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards