just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Michaela Larsson - 6 november 2011 22:07

Imorgon är det skola....längtar inte till att plugga...men kanske lite för att träffa klassen och så <3 Jag hoppas även på att skolan har något fint att titta på :) Hoppas han är i skolan xD <3


Jag hoppas att jag kan sova bra inatt, vilket jag inte gjort dom senaste dagarna...men vi får se.. xD Åå jag som måste lära mig min engelska presentation typ nästan utantill i alla fall...Det har inte gått så bra, skrev dock om den idag, så måste lämna in det nya manuset..


Just nu vill jag bara titta på tv och sen gå och lägga mig i min säng! Jag hoppas jag kan somna trots att jag har ont i min rygg, för måste vara på bra humör imorgon, då det blir jobbigt med första dagen i skolan efter ledighet och sen sista dansträningen inför tävlingen helgen nu som kommer :D <3 Taggarååå xD som vi i min grupp säger :D <3


Åå kom nyss på att jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon.. :( shiiiit paniken växer XD Jag tror jag ska satsa på strumpbyxor trots att vädret kanske inte är det bästa.. menmen ibland får man offra sig för att se bra ut xD Speciellt när det finns en sååå jääävla snygg kille i min skola xD <3<3


Nä nu blir det till att stänga av datorn och titta på tv xD

Peace out ;) <3

Av Michaela Larsson - 6 november 2011 10:08

Okej, asså jag vet att det är jobbigt och tråkigt att inte vara tillsammans med någon! Det är så ensamt, men hur ska man lyckas med att få en kille om ingen gillar en? Att leva som en skugga är inte så kul, men så känner jag mig som! Jag vill att någon ska se mig för den jag är :) Nä jag vet inte vad jag ska skriva...det enda jag vet är att jag vill sååå gärna att han ser mig!!Men idag blir det plugga som gäller, men jag kommer inte kunna sluta tänka på ett och annat! :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards