just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Michaela Larsson - 20 november 2011 15:03

Sååååå underbart :D Drog till Enskedehallen igår för att titta på en träning, för att jag funderar på att byta till den xD Det är en del av den gruppen som jag känner sen tidigare för att jag har tränat med dom xD Dom ska upp till Umeå nästa helg och tävla, asså 25-27 november xD Hoppas att det går bra för dom :)


Men så när jag sitter där och tittar på, tillsammans med Johanna, så gissa vilka som kom in??! Om inte Brommagymsterna, vet inte om dom kom tillbaka efter jag hade dragit därifrån men de va där ett tag och hoppade på trampolinen ett tag xD Å efter typ andra hoppet tog han av sig tröjan ;) DREGEL FRÅN MIG!!!!

Jag vet dock inte om han såg mig...Men jag hoppas som fan <3<3 Jag måste göra något nu...snart <3


ÅÅÅ snaaaaap fyller år om precis en vecka :D wooopwoopp xD 17 år :) Hoppas det blir en bra dag, men kanske inte blir det, för det är första advent och min bror tänker julpynta och mamma tänker sätta upp julgardinerna på fredag....verkligen döööööda min födelsedag :(


Men först en vecka i skolan.....


PEACE OUT <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards