just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Michaela Larsson - 4 november 2011 17:13

Det är fredag :D Glad över att få komma tillbaka till skolan, men inte för att plugga utan för att se honom :) <3 Jag vill satsa men det känns så konstigt... Vet han att jag finns? Tjaa..kanske han har sett mig i skolan iaf, men aa...


Nä men fredag nu ska jag vara glad :D Hemma själv med min bror hela helgen :) Wihooo :D Slippa päronen :) Men brorsan är ju bara jobbig xD


Asså vafan jag viiiiill! Jag vill bara att han ska se mig, men det kanske är för mycket att begära... Men varje gång jag är inne på facebook så tittar jag alltid på hans facebook sida för att se om det fortfarande står singel... Ganska pinsamt....


Nä nu ska jag titta på tv, ikväll är det Idol :D

Peace out :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards