just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Michaela Larsson - 17 november 2011 07:51

Glömde skriva igår xD men igr va en helt grym dag :D Jag och Alex fick vara med på två operationer igår :) så awesome :D <3


Idag börjar jag kl 10, ska vara hos sjukgymnasterna idag på förmiddan, sen efter lunch får vi välja vad vi vill göra, och jag tror det va operationer, men är inte säker, det märker vi när tiden är inne :D


På lunchen ska jag försöka hinna iväg till morfar som ska få cellgifter idag :/ <3 Får se, vet inte om jag får komma för nära honom, för min näsa är just nu cp...är lite förkyld ocg då är det inte så bra att vara nära de som får cellgifter :/


Träning ikväll :) jag är flickis sugen som fan, vilket jag var i tisdags oxå, jag ska fan köra uppepå luftgolvet och inte ut till tjockmattan xD


Men nu åter till verkligheten, ska ta och äta frukost och göra lite läxor, t.ex svenskan som är viktig, ska plugga matmatik idag efter praktiken och innan gymnastiken :) sen blir det att plugga i helgen i och med att vi praktiserar skit skumma tider, så vi slutar lite sent å så, då är man liksom fööör seg för att plugga :(


Aja PEACE OUT <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards