just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Michaela Larsson - 11 november 2011 21:59

Bra och dåliga tankar... Vissa som knäcker en och vissa som gör en starkare! Dom som knäcker en, är inte bra, dom tankarna ska man koppla bort. Men trots att man vet att man ska göra det, för det är inte bra att oroa sig i onödan! Men vad gör man med de tankar som får en att växa? Ja det är bara att njuta! Jag hoppas att min dröm inatt ska krossa alla mina äckliga jobbiga tankar, så jag bara kan leva livet! Fast matematiken kommer jag nog inte ifrån...! Men åå tävling på söndag :) ska bli toppen om jag inte blir sjukare...hoppas på det bästa, för kan inte svika laget på tävlingsdagen så jag pallrar mig nog dit även om jag är sjuk! På måndag då jävlar; PRAKTIK PÅ SÖDERSJUKHUSET :D <3 yaaaay Men först måste jag genomlida denna fredag kväll helt ensam, asså inte ens min familj sitter i vardagsrummet, standard ;) Jag vill ha någon nu <3 PEACE OUT <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards