just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Michaela Larsson - 18 november 2011 19:46

Fredag är det idag :) Fick se på en två timmars lång operation, sen hade vi lunch! Efter det, vilket var kl 13. Fick vi sluta :) vi köpte blommor för att alla varit så trevliga och allt sånt :) Jag tog tillfället i akt och gick till avd. 65 där jag var på prao i åttan, frågan var bara skulle de känna igen mig? Dom jag hade mest minne av va Såklart min handledare, men jag kom ihåg Melona absolut mest av alla! Och det va även henne jag stötte på först :) och jag ställer mig framför henne och hon tittade på mig! Då frågade jag; känner du igen mig? Ååååh det gjorde hon, hon kom ihåg mig som lilla gumman! Å hon e bara så underbart snäll <3 Hon vill att jag ska komma förbi så vi får sitta ner och prata, det va så länge sen sist! Men det va henne jag hängde mest med :) <3 Så jag ska ta mig dit igen för att få prata med henne :) <3 Fredag, och imorgon måste jag plugga! Har praoat jobbiga tider och tränat, så jag har inte hunnit plugga något typ... Tänkt igenom svenska läxan, men vet inte vad jag ska skriva! Så imorgon blir det att plugga istället för att vara på min dansträning, men sen så blir det att titta på en annan grupps träning, för att jag funderar på att börja där istället :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards