just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Michaela Larsson - 10 november 2011 22:22

Nu är det bara att taaagga inför tävlingen på söndag :) <3 Jag och mitt lag ska åka dit och ha det kul! Och vara glada för våra framgångar inom gruppen <3 Jag är stolt över mig själv och gruppen :) as bra att vi fått ihop 8 som kör rondat flickis :) Dagen för mig bjöd på: På matta: rondat flickis, hjulning handvolt, och vanlig frivolt! På hopp: grupperad, sträckt halv och bord (rondat på bordet) <3 I just love it :) <3 Gymnastik in my heart asså :D Det enda som finns i min värld är nu, bli frisk till på söndag för då jävlar! Å sen på måndag är det praktik på sös i en vecka :) <3 love it :P Imorgon skolan, g-test i matematik. Sen är det vila som gäller på fredag efter skolan och hela lördagen, sen SÖNDAG :D <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards