just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Michaela Larsson - 15 november 2011 22:38

Praktik på sös är helt otroligt kul :) iaf på den avdelningen jag är på :) Fick vara in en snabbis på en operation xD det va påde äckligt och helt fantastiskt :) Imorgon är det operationer på schemat, som vi ska få titta på :) börjar Klockan 9.00Hade träning idag och det gick väl rätt bra! Trots en konstig lilltå... + att min rygg tar mkt stryck, men ska fan gå kvar, nu när jag liksom fått upp glädjen och vågar köra flickis varje träning :) Men hur som helst så ska jag nu sova! :) <3

Av Michaela Larsson - 15 november 2011 07:04

Hejsan :) Glömde skriva något igår xD Var upptagen xD Började praktiken igår :) as kul :) och imorgon ska vi troligtvis får se på en operation :) Undra bad vi får göra idag! Ikväll har jag träning igen (hade fristående träning igår) men idag är det gymnastik :) jag är typ ganska pepp, bara på grund av att jag vill ta en liten revansch, och komma upp till en av de grupper jag gått i förut, en bättre sådan! Det skulle vara så jävla skönt för min självkänsla om jag klarade av att få börja där :) <3 Men tror att jag kommer sakna min grupp så att det bara sjunger om det "/ jag är liksom en del av gruppen, och jag vill inte att folk ska känna att jag svikit dom...då skulle jag inte må så jävla bra :'( vet att en skulle bli besviken om jag sluta, men vet inge hur hon skulle reagera om jag bytte grupp... :'( <3Men jag vill bara berätta, att min grupp är som min familj, så underbart <3 (för det mesta xD)PEACE OUT, jag är på tuben på g till praktiken :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards