just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Michaela Larsson - 12 november 2011 20:52

Ääsch skit samma om jag är lite sjuk... Jag måste vara med på tävlingen, kan inte dissa laget så här dagen innan och bara ge upp! Jag måste kämpa! Och efter i torsdags så känner jag att imorgon kommer bli en bra och rolig tävlingsdag, även om det inte skulle gå så bra som vi hoppas på! Men vi ska dit och ha det roligt, kommer vi hem med en medalj är det bara ett plus i kanten <3

 

Undrar bara om du ser mig som en tjej som du vill lära känna <3 Jag vet iaf att jag vill lära känna dig! Jag tar allt som du erbjuder :D Jag vill bara att du ska se att jag finns! Och det gör du säkert, asså du vet säkert att jag finns, men det vet jag för att du sagt att du sett mig i skolan :D


Asså idag har varit en toppen dag :D Jag har varit i Farsta och köpt lite gott och blandat ( KLÄDER :D ) och sen har jag varit bänkad framför datorn för att titta på Nordiska Mästerskapen, som va i Norge idag :D Såg mestadelen av damernas :D och hela herrarnas tävling :D Å alla va såå jäävla grymma :D jag blev sjukt taggad inför min egen tävling imorgon när jag såg på det :D

Sverige lyckades bra bland damerna :D kom 2.a och 3.a :D Och bland herrarna kom Brommagymnasterna 2.a :D men dom va nära en första plats :D Så duktigt :D


Nä nu ska jag se på tv med min kära familj xD *host* ;) <3


PEACE OUT <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards