just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Michaela Larsson - 8 november 2011 22:47

Såååå underbart slut på en dålig dag... <3Min dag började bra för hade bara en lektion...men set räckte med att jag kom till skolan så blev allt fel och jobbigt...min lärare kom och snacka om praktik platser, jag och Alex har fixat på sös nu på höstlovet, men ne min lärare dödar allt med att nej det kommer försent ni får vara på Stockholms universitet..på en biologisk grundkurs... Anuskukjävel är det enda jag har att säga om honom! Imorgon då jävlar slå jag å Alex snacka med honom! Vi har handledare och allt! Gymnastik träning hade jag idag :) var inte så pepp på det med tanke på min dag, men vi har tävling på söndag och jag vill satsa på att komma upp till en annan grupp, för att min saknar tyvärr känslan för själva gymnastiken "/ Gymnastiken beskriver hela mig! Visst är inte så bra, men hat gått på gymnastik sen jag va fem år, vilket snart är 12 av gymnastik :) UNDERBART <3<3 Jag har inte fått träna på ett tag nu...hade ett avbrott tyvärr då jag har problem med ryggen...så har varit borta lite, tränat några träningar, sen blir allt cp i ryggen...men nu tre veckor utan gymnastik det bara sticker i fingrar och ben och armar, ja allt minst sagt xD <3<3 Att jag efter tre veckor bara kör rondat flickis på en gång, första försöket det är jag stolt över, då jag egentligen är så jävla feg, men nu har jag något att kämpa för :) komma upp till en annan bättre grupp :) <3I LOVE GYMNASTICS <3 IT IS MY WHOLE LIFE :) <3<3 PEACE OUT EVERYBODY xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards