just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Satsa nu förfan, nu eller aldrig <3

Av Michaela Larsson - 22 november 2011 22:20

Assså var het jävla inställd på att säga hej till killen idag i skolan, för han har skåp typ där jag har franska, så han brukar alltid stå där, men det gjorde han inte idag :( Men åå jag som va så peppad :D


Å så idag på träningen fråga min fina älskade kompis om jag vill hänga med på fredag på en sak, som han kanske oxå ska på ;) och det vet vi tack vare min kompis kompis :) Yiiiippi :)

Jag vill bara se honom, och känna mig levande, känner att jag saknar något inom mig de dagar jag inte ser honom xD låter skit konstigt då jag inte ens känner snubben...Men jag har fått den känslan av att han är super duper trevlig och så :) Å så ser han ju luuuugnt sjuuuuukt snyygg ut :) Snygga muskler så in i helvete <3 Jag hoppas på att se honom imorgon :) Har för mig att jag brukar se honom på onsdagar :) Men känns pantat att säga hej, om han inte tittar åt mitt håll ^-^


På söndag blir det full rulle hela dagen xD Min födelsedag, vilket jag inte nämnt här någon gång förens nu xD känner mig ganska stolt :) Men det är bara för att det känns som om jag inte ska fylla år förens om länge...jag mena vintern har liksom egentligen inte ens visat sig xD På söndag ska jag först ha fika och så med min släkt och sen på kvällen blir det "fest"middag med vänner från olika ställen ur mitt liv :) :D <3 Jag hoppas det blir göööött :)


Hade träning idag :) fyfan va skönt :) Körde några bra rondat flickis, på luftgolvet :) stolt för brukar inte våga köra uppepå :) Men nu jävlar är jag inne i ett stimm :) Så jävla gooood känsla asså :D <3


Nu ska jag ta och duscha och sen blir det teve tills jag somnar xD Vilket jag nog gör fort efter att jag duschat xD


PEACE OUT EVERYONE :) <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards