just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Wonderful :)

Av Michaela Larsson - 29 november 2011 07:05

Oj har glömt bort att blogga xD i söndags så fyllde jag år och jag var då upptagen hela dagen! Började med att jag gick upp kl sju och gick hemifrån kvart över åtta..Hade träning nio :) i en grym gymnastik hall, så därför gick jag upp tidigt på min födelsedag :) <3 Jag skulle aldrig missa en sån chans, med tanke på att vi tränar i en hall som är värdelös jämfört med den! Sen efter träningen kom min moster och morfar, sen innan de åkte kom min kompis, Jossan! För hon skulle hjälpa till med att fixa inför min festmiddag jag hade! Sen kom jag inte i sängs förän tolv! Igår var en vanlig skoldag, gick till skolan, vi hade inte så mkt att göra! Men fick fråga angående fysiken iaf, med tanke på att jag har fysik prov imorgon hoppade jag över träningen igår kväll, dansen alltså... Idag, är det tisdag, jag börjar tidigt så jag är redan på väg till skolan! Börjar åtta, men slutar ett så :) Efter plugget blir det att plugga fysik som fan, för sen ikväll kl 19.30 ska jag och Lina titta på Melissa Horn på Cirkus :) ååh vad jag har längtat :) <3 PEACE OUT :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards