just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under november 2011

Av Michaela Larsson - 2 november 2011 15:15

Det är tomt och ensamt på nätterna och kvällarna :( önskar jag hade någon som jag kunde spendera min tid med och njuta av att vara hos och med <3 Men så tycker antagligen inte alla andra :(


Mitt liv är tomt... Jag vill ha någon jag kan förlita mig på <3 Som kan hålla mig sällskap :D


Jag ska faan satsa snart :D Jag måste annars kommer jag bli jätte sur och arg på mig själv :/


Äääässch nog om mina personliga tankar kring det, vi tar lite snack om gymnastiken istället, för det blir jag grymt glad av :D Jag går i en grupp, i Sofiaflickorna, jag tränar två gånger i veckan à 2 h och har sedan fristående träning en gång i veckan à 1,5 h, vissa veckor har jag även på lördagar à 2,5 h xD Underbart att träna :) Men nu börjar jag känna att jag har tappat allt för mycket sen ajg blev nerflyttad och jag vill nog komma tillbaks till att tävla på RM nivå :) För det är guuuuld värt :D Men det jag måste göra då, är att ta tjuren vid hornen och våga köra på! Jag har tävling nästa helg med den grupp jag går i nu, så kan inte lämna dem än...Måste komma igång, och kommer ändå inte vara duktig nog för att vara med på RM i Umeå i slutet av November så spillerill XD


Vi får se hur min jakt efter mitt psyket går xD jag måste hitta mer självförtroende i mig först <3

Av Michaela Larsson - 1 november 2011 22:45

Mörkret har förblindat vårt seende, intrycket är mörkt, kallt och jobbigt! Är hösten/vintern den absolut jobbigaste årstiden? Visst det är mörkt, men ack så mycket mysigare nu än på våren/sommaren! Men nä varför sitter jag här och ljuger? Sommaren är till för att slappa och vara med kompisarna sent på kvällarna, för man inte märker hur mycket klockan är, för det blir då aldrig mörkt! Det är härligt, grilla och sitta ute utan att frysa som på vintern :D På vintern är det bara att hålla sig inne, såvida man inte ska åka skidor med kompisarna, vilket är mysigt, men kom igen man ser ut som michelin gubbar xD


Nä jag tycker vi slår fast att sommaren är bäst, men man kan uppnå minst lika mycket bra på vintern som på sommaren! Kärleken blomstrar året om, vare sig snö eller blommor och grönt gör den sällskap <3

Så spelar det så stor roll hur vår omgivning ser ut? Den må va mörk å grå på vintern men kärleken sveper sig exakt likadant som på sommaren <3


Leta efter de där gnistrorna och ta reda på vart ifrån de kommer! :D  

Av Michaela Larsson - 1 november 2011 13:10

Hejsan allihopa :) Jag är en gymnastik tjej :) Är beroende av det kan man säga! Just nu i livet är det mycket i skolan, men vi har lov så kan inte gnälla ;)Här kommer jag skriva om mina dagar och om mina träningar och tankar och annat sånt :)Hoppas ni tycker den är bra, och har ni några frågor är det bara att fråga xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards