just-me-and-gymnastics

Alla inlägg under maj 2012

Av Michaela Larsson - 5 maj 2012 23:23

  Hej kära bloggläsare xD Tänkte bara vara en sådan jobbig tjej som berättar om hur sin dag varit xD men tänkte att jag kanske kan göra det roligt xD Vi får se hur det går!


Idag vakna jag kl 10 av mitt mobil-larm, men kunde lika gärna ha sovit i minst en timme till xD Har varit så trött den senaste tiden... Vilken tur att det snart är sommarlov :D Snart är det bara en månad kvar xD Dock är det mycket kvar i skolan, men försöker alltid att göra mitt yttersta... inför imorgon har jag bara en sak på hjärnan och det är att bli klar med min romananalys som ska in imorgon 23.59, dock har min lärare glömt att ändra inlämingen, så den får hamna på sena inlämningar xD Jag måste verkligen få till den, både innehållsmässigt och stil/ språkmässigt xD


Idag har varit en väldigt produktiv dag kan jag minst sagt säga, jag har gymmat (sprang 2kilometer på 12minuter, vilket inte är tillräckligt snabbt om jag vill bli polis, vilket jag är inne på nu xD Då måste jag bli två minuter snabbare XD ) Körde även annat på gymmet och det kändes jävligt skönt, i och med att mina gymnastik-träningar inte är något att hänga upp i julgranen XD är sällan trött efter en träning xD


Efter gymmet var jag hemma resten av dagen, men jag hann städa badrummet inför att våra gäster skulle komma, hann sopsortera och till och med städa mitt rum hann jag med xD Stolt som fan över mig själv xD Jag till och med klarade av att göra min Kemi läxa :D


Stolt tjej, som snart ska bege sig till sängs för att titta på tv eller kanske någon film :D Får se hur det blir! Imorgon är det plugg-time... och en träning står också på schemat xD


Hahahaaaa, det blev inte så roligt va? XD neee det tycker jag inte i alla fall xD

Glömde bort att säga att jag idag köpte min nya favorit ring :D

  Enjoy reading :D PeAcE OuT all my readers XD   

Av Michaela Larsson - 3 maj 2012 21:10

FML... Jag vet att många av mina gymnastikkompisar läste mitt långa inlägg, och ni har all rätt att vara arga på mig. Det var inte helt rätt av mig att skriva det här, men jag vet inte vad jag ska göra..? Jag har ingen att snacka med, jag litar inte tillräckligt på folk för att berätta hur jag mår. För jag mår dåligt över mig själv, jag skäms fan över mig själv... Jag kan bara göra klart för alla att jag var jävligt irriterad på hela mitt liv och jag tycker inte jag passar in här på jorden, jag har inte hittat min plats i livet, och tvekar än så länge på att jag kommer hitta den.., mitt liv är cp, jag vågar inte snacka med någon, jag hatar mig själv. Och angående tävlingen, ber jag om ursäkt från botten av mitt hjärta! Men jag offrade mig som fan den dagen, att jag kom från ett 4timmars arbete och gav mig in på tävlingen, jag kunde ha gjort mig riktigt illa, då jag redan innan hade ont i foten...och jag var riktigt trött.., hade jag hoppat av varvet skulle ni inte haft 8 flickisar, men jag körde och jag hade kunnat göra min fot riktig illa...jag vet fortfarande inte vad problemet är med den... Om jag ska berätta hur jag mår räcker det med att säga att jag fått tillbaka de känslorna jag hade förut i nian och ettan...

Av Michaela Larsson - 1 maj 2012 11:03

Fuck it. Hjärtat blöder. Minnet gör ont. Jag beter mig dåligt. Jag är fejk. Det är jag som gör allt tusen gånger värre... Jag ber om ursäkt för gårdagens inlägg, var på as dåligt humör och allt i mina ögon var bara svart. Jag är lack på mig själv och på mitt liv. har absolut ingen motivation till någonting och allt är bara psykiskt jobbigt. Hatar mig. Hatar min kropp.


Angående gårdagens blogginlägg ber jag om ursäkt till de som läst det (ni vet vilka ni är, som jag syftar på), jag var bara tvungen att skriva av mig för har absolut ingen att snacka med, för jag är ganska ensam. Så jag ber om ursäkt, förlåt.förlåt och tusen förlåt igen. Jag är bara lack på allt och mår dåligt. Det är mycket ni inte vet om mig...

 

Fuck it. Hjärtat blöder. Minnet gör ont. Jag sviker. Fuck it. Känner mig otroligt fejk, för att ingen vet egentligen vem jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards