just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva. 


Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna namn, men jag svek dig. Det gör ont i mig. Hoppas allt kan lägga sig. Jag vill inget annat än att ha dig. But it takes two. 


Jag saknar dig och hela din familj, och din katt, och den nya som jag aldrig fick träffa! 
Du gjorde mig hel. Nu måste jag hitta något att uppbehålla mig med. Jag skulle inte egentligen säga att jag gett upp, men måste ge allt en chans. Är det meningen att det ska vara du och jag så blir det du och jag till slut. 


It takes time. Smärtan är absolut inte borta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards