just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Michaela Larsson - 5 januari 2012 23:32

Året kunde inte ha börjat på ett bättre sett :D Var med mina kompisar från fjällen vid tolvslaget :D Underbart, jag älskar er alla :D <3 Saknar er <3 Det har varit skönt att vara ledig från skolan xD på måndag drar det dock igång igen "/ Kul att träffa mina klasskompisar och alla andra plus att träningarna drar igång :D Ska träna i några veckor sen ska jag se om min kropp pallar med att provträna till en annan grupp, vi får se om jag har för mycket i skolan också, allt är inblandat..! Det här året är proppat med massa smått och gott :) För det första börjar det med ett härligt sportlov med mina underbara fjällen kompisar :D Sen är det påsklovet då vi ska till Spanien :D Gött som fan, men får inte vara i fjällen då :( Men vi ska fixa så vi ses i sommar! Skolan vet vi alla att vi inte kommer undan, det är bara att göra det bästa av det! Jag ska satsa som fan på skolan och göra något åt min skoltrötthet... Gymnastiken ska jag försöka lita på mig så mycket som jag bara kan :) Vi får se! Sen är det sommarlov :) Jag vill utomlands och jag vill jobba för att tjäna pengar för att kunna åka utomlands med polare :D Hoppas på att få spendera tid med Jossan i sommar också :D och massa andra kompisar :D Min storebror ska flytta för att börja på högskolan i Luleå.. Innan det ska han och hans kompis till OS i London, så ska spendera tid med min bror, och bråka mindre, smågräla kommer vi inte ifrån men alla stora bråk ska försvinna, för jag älskar min bror! Iår är det år då jag fyller 18 :D visst det är lång tid kvar tills det xD Men jag och Hampa från fjällen har kommit överens om att vi ska dricka på nyår :D Men hans syster säger att jag inte får dricka xD Som ni märker har jag många glada stunder under detta år :D Vid sommaren vet jag att jag bara har ett år kvar av gymnasietiden :D PEACE OUT ALL YOU :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards