just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Michaela Larsson - 8 januari 2012 16:25

Trallalalallaaa!!!


Jag vet inte vad jag vill... Kaaoz kan man säga! Jag har tråkigt och är ensam, finns det något bättre eller vad?


Imorgon drar skolan igång igen... Har inte pluggat något alls typ...! En sak har jag dock ändå fått lära mig, av en kompis, att jag är nog inte ful trots allt, fastän att jag tror och tycker det! Men det ska jag ändra på :D Hahahahaaaaaaaaaaa............


Måste ta och städa mitt rum, men vart ifrån ska jag hitta den styrkan?? Hahaha..! Seriöst undrar jag sen när jag blev så här lat här hemma... Dock är jag en sån som jävligt gärna vill träna 24/7 för att hålla mig i form...! Men är det verkligen så att man kan hålla det... Visst man kan träna, men då får du muskler och orkar mer, Gööött, till att man orkar mer xD

Men för att lyckas träna måste man ha motivation...! Och den rätta motivationen har jag inte, visst att bygga muskler låter hur bra som helst, för att man blir av med fettet, men vafan muskler väger mer än fett... Aja skitsamma xD På tisdag drar ju träningarna igång men den träningen gör typ inte så att jag får starkare muskler, för den är inte på en sån hög frekvens...!

Jag vill börja gymma, men sålänge jag går på gymnastik så vill mamma inte betala... Men jag vill träna! Nu får det se till och bli tisdag :D Så jag får träffa mina älskade träningskompisar :D Och så jag kan få revansch för sista träningen innan jullovet...!


Men det jag längtar ännu mer till är fan sommaren :D Jag vill ha sommar, men vill hinna extra jobba lite innan, så jag får ett sommarjobb :D Det skulle vara hur gööött som helst, men sen måste jag ha i bakhuvudet att jag troligtvis vill gå på läger i sommar, och mina gympa polare som jag inte träffar förutom där vill att jag ska komma, de säger att jag måste... Hahaha för att jag inte va hemma i sommras då det va, fast kom hem så jag kunde åka ut dit och hälsa på! Men det lägret ligger dock tyvärr under det ordinarie lägret som hör till UT-grupperna...För det ska vara i Katrineholm i deras topp gymnastikhall, och det jag missa i sommras är bara i en vanlig gymnastikhall dit vi tar med redskap till xD :D Men vi får se! Jag vill också hinna med att vara med kompisar jag inte träffat på sisådär hundra år...!


PEACE OUT!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards