just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Michaela Larsson - 11 september 2012 21:55

Vad bjuder livet egentligen på? Fyfan...

Igår (måndag) va en toppendag förutom att det funkade inte å plugga för att jag inte förstod, därför beslöt jag mig för att sticka på träningen! Det var ett bra val, sett till gymnastiken! För det gick så jävla bra! Har aldrig varit så stolt över mig själv! Herregud vad bra humör jag var på igår innan jag somna... Bästa träningen på läääääänge, trodde på min egen förmåga till hundra procent.

Imorse när jag vakna var jag nere på botten, fysik prov var på schemat, Fyfan asså, är det något jag verkligen inte fattar i skolan så är det fysik B... Det finns även andra ämnen som jag inte fattar saker i men fysiken är värst, för det var bara repetition från fysik A...

Så har vandringen gått

Ovido - Quiz & Flashcards