just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Michaela Larsson - 23 september 2012 19:33

Träningen idag var en samträning inför en möjlig resa till Sydafrika sommaren 2013 :D <3 Vi måste vara tillräckligt många, och än så länge är vi 18 och dom vill ha ett 20 tal :D så det verkar bra :D <3 Så härligt :D


Men innan jag säger hej till Sydafrika, kommer jag hälsa på Spanien (i Marbella, Malaga) :D <3 Lääängtar till påsklovet :D fem hela dagar där nere, med min moster :D kan bli någon mer, om någon vän väljer att hänga på :D

Just nu mår jag jävligt dåligt fysiskt, men psykiskt mår jag sjukt jävla bra :D <3<3 finns en som gör mig såå jäävla glad :D helt stört och underbart :D <3 Jag hoppas verkligen att det fortsätter så :D <3


Peace out all of you :D <3

Av Michaela Larsson - 23 september 2012 10:35

I söndags började allt bra :) Jag började chatta med en i från min parallell klass, som jag läser psykologi med :) Veckan gick, vi hade spexfoto, utklädda till nördar xD super fint va det, i och med att hela klassen körde samma, ingen kom och struntade i temat utan alla lydde temat :D Så jävla awesome :D
Sen dagen efter hade vi vanligt skolfoto, det gick bra det med, alla i klassen var där :D

Igår hade jag träning mellan 14-17 (så jävla awesome träning) Innan träningen mötte jag en killkompis *host* xD Vi fikade och så, sen åkte vi till min träning, där han satt och titta på halva träningen xD <3

Idag har jag träning igen 12-14 och sen imorgon har jag träning 18-21 xD Kaaaaos 8 timmar på tre dagar, det är bra ;D


Nä men nu ska jag snart stänga av datorn för att dra till tuben om tjugo minuter (på tuben måste jag dock plugga) xD


See you later aligator xD Peace out :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards