just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Michaela Larsson - 1 december 2011 23:24

Oh my god, shiit! Snacka om att jag dog när jag såg honom i ljushallen idag i skolan! Sån perfektion :) Han har lugnt den snyggaste kroppen i skolan! Hans muskler gör mig knäsvag! Finns en bild på honom på fb, där man ser magmusklerna och sen en där man ser ryggmusklerna, och det gör att varje gång jag tittar på hans bilder smälter jag och dör lite mer för varje gång! <3 ååååå, jag vill snacka med honom, men nu lär han satsa på JSM hela helgen sen får vi se <3 ååh jag vill träffa honom och snacka och så :) <3 PEACE OUT ALL OF MY FRIENDS :)

Av Michaela Larsson - 1 december 2011 12:00

kul att komma till skolan och börja 09.35 sen ha lektion till strax innan 10.40 eller nått sånt... Men va kul...har inga lektioner förens kl 13.20 BAJS på skolan..

Ovido - Quiz & Flashcards