just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Michaela Larsson - 6 december 2011 22:33

Jag bubblar av känslor...jag orkar inte! Jag bröt ihop på träningen, mådde så jävla dåligt! Asså det har varit så mycket i skolan den senaste tiden...som jag misslyckats med "/ å det knäcker mig... Sen är jag irriterad på allt och alla "/ Uppvisningen var en flopp, och jag hade faktiskt ont i foten... Träningen idag, vi skulle köra flickisar, men ne då går han bort å tror att jag vill att Ted ska passa... Orkar inte... Jag litar inte så mycket på honom... Nu vet jag inte om jag kan lita på någon, alla verkar hata mig, för så fort jag är grinning och misslyckats, så slå jag tydligen bara hålla käften och hålla minen, varför gäller det bara mig? Jag får inte visa något, för då tär jag på gruppen...Men alla andra då?? Dom pratar man minsann med... Vad är det för jävla problem?? Känner mig inte välkommen nånstans längre "/ Vem ska jag prata med? Alla är bara upptagna med Sina vänner och pojkvänner. Och "jag har fastnat med händerna i marken och minnen från en mardröm"....Allting är bara ett helvete och jag känner att det måste vara så att jag pratar något ofattbart språk son bara jag kan och vet vad det är, för ingen förstår mig. Lyssnar de? Har jag ens sagt något? Nä hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards