just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Michaela Larsson - 9 december 2011 20:23

I onsdags så blev jag på glatt humör så fort jag suttit i skolan i kanske en kvart :) Låter nördigt, men det va inget plugg utan, du gick förbi   och du såg mig verkligen för du log och nickade mot mig! Som ett hej, så jag gjorde precis likadant :D Men dock sa vi inte hej, men de va för att han kom direkt från en lektion och gick och snackade med sina polare som gick framför ch jag satt ner och va inne i ett samtal, så hade varit gankska konstigt att säga hej, visst jag skulle älska det, men udda hade det blivit! Men nästa gång då jävlar :D   Nu ska jag fan satsa :D <3


Sen på eftermiddagen var jag upptagen med sistaminuten plugg inför franska prov som jag hade i torsdags.. Inte kul... Hoppas bara att det gick bra :D Men efter jul, då ska jag faan satsa som fan på allt och visa vad jag kan :D


Sen i går så efter skolan va jag upptagen med att bli klar med en engelska inlämning... Skulle svara på frågor och översätta meningar + att vi skulle lära oss glosor... XD + att jag var tvungen att titta igenom matemaatiken då jag hade G-test idag... Får se hur det går, nu tänker jag bara på nationella provet på tisdag.... Så i helgen blir det plugg av bara helvete asså!!!


Sen hade jag träning! När jag kom dit va jag på sugit humör, fick ont i ryggen, och min tränare sa; massera lite själv och smörj in... då blev jag lite irriterad... Sen va det fruktpaus..*host* glömde äta den XD Va irriterad...

Men efter fruktpausen fick jag prata av mig med min tränare när han äntligen frågade hur jag mådde.. X(


Och vad jag har insett de senaste dagarna är att en av de största sakerna som tär på mig just nu, är att min bror har vuxit upp och ska börja på högskolan efter sommaren, uppe i Luleå, om han kommer in, vilket han i och för sig BORDE.. :( Glad för hans skull är jag såklart, allt annat skulle bara vara själviskt! Men han är den som har funnits vid min sida hela mitt liv, trots våra dispyter är han den som alltid finns vid min sida! Jag älskar honom för att han är min bror, det är bara så! Och hoppas han känner så oxå, fastän att han kanske inte säger det!

Men jag kommer sakna min bror så otroligt mycket och det tär på mig! Jag börjar gråta om jag tänker på det, så nu sitter jag här med gråten i halsen och skriver om mina känslor! Men jag vill bara att han ska veta att jag älskar honom <3


Tack för att du finns brorsan :D      

Ovido - Quiz & Flashcards