just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Michaela Larsson - 4 december 2011 21:40

Kul att man hade uppvisning idag och att det typ sög! Vi hann knappt köra något! Och jag vet inte vilka jag ska skylla på...vår punkt på uppvisningen var i fem minuter varav två minuter så dansade vi!....Allt sög! Förträningen var en flopp från min sida.. uppvisningen hann jag bara köra en handvolt och en frivolt (och den va grupperad) Såå trött på livet...? Och jag va verkligen inte pepp på att vara där med tanke på att förträningen va en flopp! Så jag funderade på att dra hem, så jag gjorde det väldigt klart för min tränare! Sen lovade jag min älskade Emma, att jag skulle vara kvar för hennes skull <3 innan vi skulle ut på golvet så sa jag till min tränare som jag litar mest på att jag hade ont i foten och då kommenterade han; nej det har du inte..Shit vad va problemet...?

Ovido - Quiz & Flashcards