just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Michaela Larsson - 18 december 2011 22:43

Idag har bara varit en flummig dag som jag inte förstått mig på... Städat hela lägenheten förutom min brorsas rum xD Å vad har jag gjort resten av dagen? Det är fan en gåta... Jag vet vad jag vill men hur ska jag gå till väga, allt jag gör blir uppenbarligen fel "/ Igår kväll mådde jag så sjukt dåligt, eller aa snarare idag tidigt imorse, kl 1. Jag kände mig verkligen helt onödig och allt var bara jobbigt.... Jag kan nog säga att jag grät mig själv till sömns...Jag har en stor sak som jag ångrar tusen gånger om, finns inget annat som jag är så sur över att jag agera på det sättet "/ Nu vill jag bara bevara mitt härliga minne av min mormor, (även min farmor som jag inte kände lika väl) och ta vara på den tid som jag har med min älskade morfar, (min farfar har jag inte sån jätte bra kontakt med) jag vet inte vad jag skulle göra om min morfar dog, det finns bara inte på kartan! <3 Jag älskar er alla av hela mitt hjärta <3 Nu vill jag hitta en pojkvän som accepterar mig för den jag är och får mig att känna mig vacker och behövlig! Någon som alltid finns där att prata med efter en jobbig dag i skolan eller träningen! Jag vet vem jag vill att det ska var, så nu är det bara att satsa järnet!Peace out, soon it's a new year :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards