just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Michaela Larsson - 6 april 2012 22:02

Det ska bli så skönt att komma bort från Sveriges äckliga väder, vafan snö i april...inte okej längre...! Det är skönt att komma bort alla jobbiga saker också, såsom skolan och träningen...

Ska till Spanien imorgon med min familj xD Jag hoppas på att det blir en bra vistelse xD Jag har typ nyss packat klart..började idag och jag som brukar börja i tid xD men nejdå, nu började jag packa dagen innan xD och min resväska är inte ens full xD i och för sig har jag en större resväska nu, men ändå xD <3


Nu är dte BigBrother på tv :D Chatten med dig <3 Hihihihi! Och efter BB är det duschen som får mitt sällskap xD <3 hehe xD


Puss på er alla <3 Jag ska försöka göra uppdateringar varje dag nere i Spanien :D <3


PeAcE OuT alla fina läsare <3  

Ovido - Quiz & Flashcards