just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Michaela Larsson - 14 april 2012 17:22

Hejsan alla, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men Internetet var så himla sämst där nere... Men så här får ni lite;Natten till torsdagen var inte rolig...kunde inte sova...helt stört "/ jag la mig i sängen strax efter 23... Låg sen fortfarande vaken kl 00.00 Jag la mig och sen kom tankarna ifatt mig... Dom tankarna var inte de bästa heller kan jag ju säga... Jag grät mig nästan till sömns igår. Hatar såna nätter... Och det jag tänkte på var min mormor, som snart varit död i 6 år och jag saknar henne jätte mycket (jag saknar min farmor oxå som varit död i 5 år snart, men henne hade jag inte samma band till, nu känner jag mig jätte hemsk, men farmor du vet att jag saknar dig och att jag älskar dig! Jag saknar även Irma (min pappas mormor) hon va så skön och blev 93 år...) Min mormor betyder så sjukt mycket för mig, varje sommar när jag var liten spenderade vi ute på en camping :) och vi umgicks med mormor och morfar dagligen...hon satt i vårt tält på morgonen -efter att våra föräldrar åkt iväg för att jobba- hon satt och vänta på att vi skulle vakna och när vi vaknat gick vi bort till deras husvagn och där åt vi frukost <3 Jag saknar henne så sjukt mycket <3 jag älskar henne av hela mitt hjärta <3 hon gick bort den 20 augusti 2006... Och nu har jag hittat en kille som jag gillar som fyller år den 20 augusti... Mormor är det ödet? Funkar det att hans födelsedag är en av de värsta dagarna i mitt liv? Trots det fyller han ju år, iår så fyller han 18 när du varit död i 6 år "/ <3 Jag är kluven...Mormor en sak vet jag i alla fall, du är den bästa och jag saknar dig av hela mitt hjärta <3 Jag ska seriöst tatuera en av de blommorna du ritade till mig på CC årsmöte <3 och skriva ditt namn <3 Du betyder så mycket för mig <3 Älskar dig <3Nu till ett annat ämne <3 Elias du är helt underbar och jag vill verkligen att du ska snacka med mig, berätta varför du är stressad och så <3 Jag tror jag är kär <3 puss

Ovido - Quiz & Flashcards