just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Michaela Larsson - 23 april 2012 20:57

Om bara allt kan gå och ta Sig...På onsdag har jag nationella i svenska B, jag måste verkligen lyckas... Allt är jätte jobbigt för tillfället, jätte mycket i skolan och så måste jag gå på de två sista träningarna för att vi ska tävla på söndag, och på lördag ska jag jobba 7-13 xD och på söndag innan tävlingen ska jag jobba 8.30-12.30 xD jag kommer vara död, och nästa vecka är fan mycket värre! Jag håller på att tappa taget om allting "/ tyvärr... Jag vill snacka med någon, men vet liksom inte vem jag litar på...! Idag har jag läst igenom hela vårt svenska texthäfte inför nationella provet! Och nu är det matte Plugg, för att jag fick ig på mitt senaste matte g-test (vilket många i våra parallell klasser också fick, det känns hemskt, för sen på fredag har vi plötsligt nästa g-test... Det suger hårt... Och mitt liv helt allmänt är rent åt helvete också... Vad är killarnas problem, va fan hände Elias? Alltid slutar det sådär... Nu ska jag plugga matte xD PeAcE OuT ;)

Ovido - Quiz & Flashcards