just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Michaela Larsson - 25 april 2012 14:46

Känns som om jag ska floppa sönder i skolan, vet inte om jag kommer orka de närmaste veckorna innan det sen blir sommarlov... Jag vet inte hur jag ska klara av det :( Jag har panik... Jag vill lyckas, för annars gör jag nog mina föräldrar besvikna på mig :/ Oavsett vad de än säger vet jag det!


Jag måste prata med mina lärare nu när det börjar dra ihop sig för sommarlov och att betygen då ska sättas :/ Det kommer vara kaoz till sommarlovet... På sommarlovet ska jag antagligen sommarjobba i 5 veckor (om tiden finns för 5veckor, annars får det bli lite mindre)...


Hade svenskaB nationella, i fem timmar :/ Jag dör, satt i aulan i fem timmar, man fick inte gå ut därifrån och skulle man gå på toa var man tvungen att skriva upp sig (det finns toaletter i aulan, så ingen fick gå ut)... Och det enda man hörde var allt knäppande på dator tangenterna...kaoz... :/


Nu måste jag plugga matte och läsa klart en svenska bok som jag sen ska analysera... sen om jag hinner ska jag plugga biologi (om evolutionen)

Jag har bara jävligt svårt att hitta motivation...


PEACE OUT - hoppas alla har en bättre dag än jag! //Trött tjej!   

Ovido - Quiz & Flashcards