just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Michaela Larsson - 2 februari 2012 21:41

Hatar allt...sönder.stressad..! Skolan känns åt helvete och allt annat oxå..! Har så jävla äckligt mkt i skolan, men vafan, snart är det ju sportlov och då är det snart påsklov och då ska jag njuta så det bara sjunger om det xd <3 Längtar som fan! Vill bara rymma från mitt liv som jag har och lever i nu..! Känns som om min kropp håller på att falla sönder...spände mig konstigt idag när vi körde styrkan på gymnastiken idag. Min fot gör bara ont typ hela tiden, jag kan knäcka den och det gör skit ont.. :'( hemskt, för det gör ont när jag tränar...så Aa min kropp lägger av bit efter bit, min hjärna är ett undantag, hela har fallit bort på en gång...jag är fan sämst nu i skolan "/ Nu ska jag titta på tv och sen duscha och sova! Är trött som faaan! "/ Peace OUT! <3

Ovido - Quiz & Flashcards