just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Michaela Larsson - 8 februari 2012 19:45

Ibland mår man tipp topp, ibland känner man tvärtom...frågan man då ställer sig själv är, vad ska jag göra åt saken? Asså just är allt upp-och-ner i mitt liv, inget är som jag vill ha det! Jag ser mig på ett riktigt stört sett, men kan inte hjälpa det...jag vet att om jag ser mig som alla andra ser mig, så ljuger jag för mig själv, och det kan jag inte göra...

Skolan och gymnastiken går åt pipsvängen...mår dåligt så fort jag kommer innanför kärrtorpsgymnasiums dörrar, asså jag får panik kan man smått och gott säga egentligen, allt blir fel och jag är så sur på mig själv för att jag presterar så jätte dåligt...gymnastiken behöver vi inte ens snacka om...det är inget kul längre, tror jag att jag tycker, det känns som om allt bara paja när vi fick nya personer till vår grupp och sen när våra tränare kom på att vi ska tävla med två lag nu här i februari...asså det är inget bra, för det lag som kommer sämst av vårt kommer bli så satans sura, dock går vi alla vidare till UT finalen, men då toppar vi laget...men vafan kom igen...inse att det kommer bli twister och tävlingen kommer suga mer än Ängelholm (då tänker jag inte på tävlingen utan allt vi gjorde där nere utanför hallen). På söndag (tror jag att det är) ska vi öva inför tävlingen ("genrep") och innan det har vi endast träning imorgon...å då ska vi i princip sätta allt...jag vet inte om jag klarar av det, allt är så cp i mitt liv, så det räcker med ett litet fel av mig och jag blir flyförbannad på mig själv, och jag känner mig usel och sätter mig ner och bara gråter...för allt i mitt liv (gymnastiken och skolan och lite hemma) går åt helvete...


Just nu är jag så himla pepp på att träna, men det är tyvärr inte gymnastik jag tänker på, jag vill till gymmet och bara kötta järnet, svettas som en gris och förbränna fett! Jag kan inte se mig själv som alla andra gör, för jag vet att jag ljuger och då mår jag ännu sämre...


Just nu vill jag bara ligga i ett mörkt rum och bara glömma ALLT! Imorgon är det tyvärr skola igen...och vi har ingen kemi, för vi ska till en trädgård och dessutom är inte min kemi lärare där imorgon (har jag för mig). Jag tror att jag kanske hade velat prata med honom, han sa att det bara va att komma (fastän att han inte har mig eller min klass som metorsklass) det känns bra, för han såg att jag mådde piss i fredags, och ungefär så mår jag nu med. För allt i skolan har bara gått dåligt, fastän att jag försöker, så fattar jag inte fysiken, matten går sådär, franskan jobbar jag arslet av mig men lyckas ändå inte jätte bra, svenskan är en flopp, engelskan går väl hyfsat och biologin oxå (vi har dock inte fått tillbaks vårt senaste prov, så vet inte riktigt hur det går i biologin) kemin har vi nyss börjat med, det är svårt och är lite osäker på hur man ska göra vissa saker...


Nä nu är jag fett lack på allt här omkring, jag vill lägga mig ner och sluta tänka...

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards