just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Michaela Larsson - 6 februari 2012 21:01

Jag vill verkligen ha sommar nu...pallar inte med mer i skolan, jag bara misslyckas med allt jag gör..! Jag vill utomlands och ligga och bara ha det gött på stranden i solen :D <3 v.15 åker jag till Spanien, där på den platsen är det tydligen +20 grader nu, enligt mammis kompis! :D Så hoppas på att det blir varmare tills vi ska dit!


  Skolan är ett helvete och gymnastiken går åt helvete, hemma är det som vanligt, lite bråk och så... Pressen i skolan är stor... Och min danstränare tycker inte om mig...hon satte mig som reserv på friståendet (fast jag tycker att jag är ganska bra) Men grejen är jag är inte sur på henne för att hon satte mig som reserv utan för att hon är otrevlig, och drar upp så jävla onödiga saker...jag vet inte om du har min bloggadress, men det va onödigt så in i helvete att ta upp det där med; har ni några funderingar och om ni tycker det är orättvist, att ni blev reserver....eller ordinarie, så är det bara att fråga, för jag har svar på det. Och jag kände mig väldigt utsatt, för det kändes som om du titta på mig då, och dessutom var jag den ENDA reserven där, så jag säger bara varför? Onödigt säger jag också, dåligt val för att vara tränare. De andra vi ska tävla på den 18 februari är tumbling och hopp, och jag känner att min plats i laget är ganska utpekat...känns som om jag kommer vara med på typ ett varv trots att vi delat upp vår grupp i två lag. Och jag vet att det laget som blir det "sämsta" av oss, kommer bli så satans sura för att de andra var bättre, och det ena laget är i princip "lovad" en medalj med tanke på att det är fyra lag med och vi har två...Visst vi kommer till finalen nere i Hultsfred, men stämningen kommer bli helt åt helvete genom den här tävlingen, det är nästan så att jag inte vill vara med, men vad ska jag göra? En sak kan jag göra, svika mitt lag och provträna i senior truppen...


Men just nu känner jag att ingenting i mitt liv är så som jag vill att det ska vara..!


 

Hope you enjoy reading xD 

PeAcE OuT! <3

Ovido - Quiz & Flashcards