just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Michaela Larsson - 4 februari 2012 21:55

 

I wonder how hard it is to really see throw a person, and don't just look at the outside, we are very good at play happy, how often do we actual show how we feel?


Jag tycker jag är ganska bra på att stänga in de flesta känslorna, men om jag är irriterad ser man det såå lätt! Det är något som jag alltid visar, om någon gör något jag stör mig på och som jag tyckte va irriterande kan ni skriva upp att jag visar det! Frågan är bara hur bra våra medmänniskor kan läsa oss?


Jag känner mig utklädd varje dag...Som att jag går på maskerad, men under det är jag ihopklistrad...Men vad ser folk?


Jag går på gymnastik, och borde lita på mig själv och min kropp till 110%, men jag är inte som alla andra, jag tvekar och litar inte på mig själv, hur många gånger jag än gjort det innan..!

Samtidigt som jag ska hålla mitt humör uppe, går jag andra året på gymnasiet, och det är jobbigt som fan nu, jag tycker allt jag gör bara är piss, och det mesta nu efter jullovet har gått dåligt...Senast var det mitt fysikprov som jag hade i torsdags, jag fattar inget av det vi höll på med, eller aa lite fatta jag, men bara en bråkdel av hela provet... Jag vill klara tvåan med alla betyg på minst VG, frågan är bara om jag klarar det...Och inte nog med det, om drygt 24 timmar ska mitt individuella val för årskurs tre vara klar, och jag har 200p jag ska välja för, och det måste vara 200p i första och 200p i andra och 200p i tredje hands valet.. Det är många kurser.. Jag har bara benat ut första hands valet än så länge, sen får vi se om jag ändrar mig på 24 timmar...


Just nu vet jag inte vem jag är så ni får väl försöka lista ut det genom min bild som togs igår!

Peace out! <3


Jag måste göra klart min engelska läxa..!

Ovido - Quiz & Flashcards