just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Michaela Larsson - 24 februari 2012 21:25

Nu är det sportlov, som jag har väntat, men trots det så har jag super mycket att göra...fyra prov de tre veckorna efter lovet... i franska stg 4, matematik D, fysik A och kemi B + att jag ska skriva en textrespons på en annans text i svenskan... + att jag måste tänka igenom min och Åsas idrotts lektion... KAOZ seriöst, som om det inte är jobbigt nog i skolan...ne man ska ha press på lovet oxå, jag ska plugga så mycket jag hinner och orkar..! Jag ska upp till Sälen imorgon... Träffa polare, men Hampus är inte där (skönaste och roligaste killen på campingen :D)


Nu ska jag skriva ut alla papper jag behöver, och sen titta på tvn - Criminal Minds :D <3

ska upp hyfsat tidigt imorgon...


PeAcE OuT <3

Ovido - Quiz & Flashcards