just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Michaela Larsson - 5 februari 2012 15:36

 

What should I do??

Hur ska jag se mig själv som en bättre person? När jag alltid kopplar allt jag gör till att jag är en dålig person... Idag har jag i alla fall haft tid att slappna av, jag va på gymmet från 10 till nästan 12, hur skönt som helst! Dock va mamma och pappa med, men jag kunde slippa dom ganska lätt!

När jag väl kom hem, gick jag in i en vägg...Vet liksom inte vad som händer, jag och min bror bråkar ofta men...och jag har tagit mycket skit från honom...Jag vet att jag kan ta vissa saker, men en del svider djupt in i hjärtat... Som tur va så stängde jag in mig på rummet, ägnade mig åt läxor, men jag vill bara ge upp, för jag kan inte någonting om den skiten vi håller på om..! Försökte göra kemi läxan igår, för ville bli klar med den så snabbt som möjligt för att kunna plugga annat under veckan...men min plan gick in i väggen, för jag är så otroligt osäker på hur jag ska göra, och på vissa får jag inte fram något alls på...!

Om en kvart bär det av in till träningen! Den delen gör mig så otroligt klyven, jag vet inte om jag vill gå, men jag vet att jag måste gå, för att vi snart har tävling...Men jag är sur på min danstränare, har snackat ut om det, men inte med henne...men det tänker jag nog inte göra...Nu ska jag packa väskan och ta med min engelska bok så ska jag svara på sista frågan inför vårt lilla seminarie i engelska (vilket är på onsdag).


Nu märkte jag att jag har ont i nacken...Asså jag kommer komma till träningen, och redan innan jag är där så kommer jag att ha gett upp, känns det som. En tjej i mitt lag skulle lära mig en del som vi bytt ut i friståendet, men det har hon inte gjort...hon har knappt pratat med mig i och för sig så...varför skulle hon göra det?


PeAcE OuT <3

Ovido - Quiz & Flashcards