just-me-and-gymnastics

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Michaela Larsson - 21 februari 2012 16:46

Hade idrott i skolan idag, fyfan va skönt det va med fystestet :D Nu ska jag träna upp det jag var sämre på (dock fick jag över 5 på alla i värde, fick en sexa, två sjuor, två tior och den sjätte kommer jag inte ihåg..) Men insåg att jag va bra på löpning och harres-testet :D Det va as göött :D De andra va jag hyfsad på :D Jag älskar att träna, speciellt när det inte är gymnastik, för då kan jag pressa mig mycket hårdare, för inom gymnastiken har jag liksom styrkan, men inte alltid psyket...


Nu sitter jag hemma med datorn i knät och AFV på tv:n men ska skriva ett arbete snart :/ Jag gillar verkligen inte läxor, för jag orkar inte göra dem och jag är aldrig nöjd med det jag gjort i skolan... sen kl 18 ska jag gå hemifrån för att åka in och träna, vi får dock se då hur mycket jag orkar, min fot är paj :/ det suger för den gör ont 24/7 :'(


PeAcE OuT <3

Ovido - Quiz & Flashcards