just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Chosen not to look!

Av Michaela Larsson - 11 februari 2012 00:52

Lördag..har det nu varit i 50 minuter..! Känns så ensamt..låtsas här hemma att jag är lycklig, men det vill jag inte påstå att jag är ut till fyllo... skolan gör bara mig beskymrad, vilket suger helt och hållet...


Gymnastiken igår gick faktiskt helt okej, fast att jag är sur på mig själv att jag inte körde sträckt halv skruv, som jag faktiskt vet att jag kan, men jag kan inte lyckas med allt på en och samma träning och det vet jag! På söndag ska vi köra "genrep" inför tävlingen nästa helg xD Vi får se hur det går, och hur många som kommer...i torsdags va vi fem från varje lag, och man ska vara sex stycken med och tävla på varje varv xD Men vi som var där fick tips av en SM-tränare inom vår gymnastikförening (tror hon är det i alla fall).


Idag lördag, ska jag se till så att jag pluggar ordentligt och när jag pluggat ganska mycket tänker jag satsa på att dra till gymmet, för att släppa alla beskymmer, känner att det behövs..! Behöver fokusera på något annat än skolan och gymnastiken...!


Men nä nu ska jag banne mej stänga av datorn xD Måste sova om jag ska orka plugga och gymma under dagen :D

I hope you enjoy reading this :D <3 Here is a pitcure from february this year :D  

PeAcE OuT <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards