just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

When I Held Ya!

Av Michaela Larsson - 11 februari 2012 21:57

 

"I know you want to stay in bed, But it's light outside, It's light outside
So know I am going to stay right here, Because you saved my life once, You saved my life
And I will try to get you out because it's beautiful outside, And we'll fall We'll try And do our best and I love you all the while, Because you saved my life once Because you saved my life once"

Jag älskar den låten :D <3 Man kan relatera till den varje gång!

När jag känner mig ensam är det den låten jag lyssnar på, en annan låt som är en av mina favoriter är "One Of Those Days"

"Wait right here, Was all she said to me, And so right here I stay, Time has reached our home, And I've been left alone, It's carried her away
And everyone keeps saying, Nothing helps but time, Time is all I own, The time won't stop replaying over in my mind, I watch the hours slow down
So I crawl underneath my blanket, Where I can hide away, I know I can't take it, ‘Cause I see now, It's just one of those days"

Såna här låtar ger en utrymme att fundera på vad man vill, men det jag saknar är att ha någon att dela allt med. Jag är liksom 17 och har inte varit i något seriöst förhållande, jag vill att det ska hända snart, för det är jäkligt ensamt att hela tiden vara ensam, jag lyssnar på såna där låtar för att fylla upp tomrummet och låtsas att någon sjunger det där till mig! (jag vet; TÖNT), men jag står för det (tror jag).


Idag har varit en ganske tankefri dag, tack och lov xD Pluggade och då tänkte jag inte på något annat än det och sen drog jag till gymmet och var där i två timmar :D kändes über bra :) Har aldrig känt mig såhär levande XD Det är verkligen en kick att pressa sin kropp när man tränar, men här pressar jag den annorlunda än va jag gör på mina gymnastikträningar, där riskerar man att mycket går fel om man inte har kontroll på vad man gör, därför lär man sig grunderna innan man börjar bygga på!

Imorgon har vi "genrep" och föräldramöte XD Vi får se hur många vi blir från varje lag som är på "genrepet"...Det är många som är sjuka och så!


Imorgon måste jag även hinna med att plugga lite mer och träffa Alex ifrån min klass, jag ska stötta min kompis som jag har saknat! Jag ska även få iväg ett mejl till en frukostchef på en hotel kedja för jag vill tjäna CASH, I want CASH-FLOW!


Just nu känner jag mig redo för vad som helst som kommer att hända, men det är den känslan jag har nu, vem vet om den är densamma imorgon, men det hoppas jag på, i alla fall att jag har en del av den kvar :D <3


Hope you've enjoy reading about my life, ask me something if you want :D <3

PeAcE OuT <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards