just-me-and-gymnastics

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Redo att ge upp..???

Av Michaela Larsson - 13 februari 2012 19:42

Jag behöver motivation, men det saknar jag absolut helt och hållet nu...Allt känns skit i skolan, och jag vill egentligen inte snacka om skolan...för där går allt så dåligt så att jag bara vill gå och gömma mig i flera veckor...två misslyckanden på en dag..och inte heller en så lång dag...KÄNNS PISS!


Gymnastiken då, vad har jag och säga om den? Mmmhm, vi skulle haft träning idag mellan 20-21 men så blev det icke (YES) för att min tränare är sjuk...och det va liksom igår hon sa att vi skulle ha träning idag...menmen, vi hade behövt den träningen, men jag hade bara kommit dit med ett jävligt surt humör och jag hade förblivit så den timmen, och då hade alla börjat hata mig lite mer än vad de redan gör, sen i söndags (oj shit det va igår...) Stort failande av mig, alla andra körde på duktigt, men jag kunde inte, ajg körde innan när vi inte hade "genrepet" men sen kom jga in i trampeten fel, jag hoppade snett med foten (typ stukade den igen) men jag sprang haltande tillbaka och skulle köra volt, jag tar ansats och ska köra men det går inte, jag blir flyförbannad och lämnar salen när ett varv återstår, men jag kunde inte bry mig mindre... Sen skulle vi köra på air-flooret, det första varvet gick väl bra andra körde jag inte för det va volt, tredje varvet körde jag flickis för att jag var så jävla sur på allt... Men twisten innan varven på air-flooret så tänkte jag strunta i allt! Men min tränare såg mig och sa till mig och köra...sen va det en stund, sen skulle vi köra friståendet, men då var jag så sur på allt och alla inklusive mig själv, så jag ville bara strunta i den...men under tiden som gruppen under oss visade deras varv så skrek folk på mig ur min halva av lag...inklusive min tränare som kom fram till mig och fick typ ett litet utbrott på mig...Visst jag är äldst (och Louise) men jag får väl må dåligt ändå, jag måde inte psykiskt dåligt bara utan fysiskt oxå, men det va ingen som fråga mig om hur jag mådde...

Tävlingen kommer troligtvis bli ett skämt, vare sig jag är med på varven eller inte...och va det är med friståendet så vill jag inte ens vara med på det...för jag skämmer alltid ut mig...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Larsson - 28 augusti 2014 16:51

Såg fram emot den här sommaren. Men nu är det så att det här är en av de värsta sommrarna jag någonsin gått igenom. Jag vet inte vad jag ska skriva.    Jag skulle så gärna vilja spola tillbaka livet några månader och börja om. Behöver inte nämna ...

Av Michaela Larsson - 18 oktober 2013 16:41

Nu har jag snart läst en kurs på universitetet, tyvärr har jag valt fel program, men jag kände det typ på en gång, så har sökt nytt program till våren!    Men nu har jag ett beslut att ta, efter tentamen i denna kurs ska jag egentligen läsa makro...

Av Michaela Larsson - 19 augusti 2013 17:45

  Du säger att det är fullt upp nu -fatta hur dina närmaste år kommer se ut?  ...

Av Michaela Larsson - 5 maj 2013 18:42

Jobbade i frukosten imorse kl 7-13, efter det har jag varit jättetrött, och pricken över i:et är att jag måste plugga. SÅ här sitter jag med mina två uppsatser som jag varvar, den ena ska in på onsdag, och jag har en fråga kvar på den, men jag vetefa...

Av Michaela Larsson - 4 maj 2013 15:33

Jag förstår inte vad jag gör som får dig att tro saker och bli ledsen och så. Jag mår inte bra utav att du mår så och det gör inte du heller. Det känns ibland som om vi kommer ifrån varandra lite ibland, men det vill jag inte, för jag älskar dig så s...

Ovido - Quiz & Flashcards